Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”).

W branży reklamowej działa wiele firm. Klienci nie wiedzą, kogo wybrać i na co zwrócić uwagę. 
Część firm konkuruje ceną. Ja uważam, że cena nie jest najważniejszym kryterium.

Ważne jest, czy firma faktycznie doradza swoim klientom. W EBK stawiamy na doradztwo dla klienta. Jako doradztwo rozumiemy zarówno strategię marketingową, jak i konkretne działania, np. wybór typu gadżetów.

Przypomnij sobie, jak będąc dzieckiem, otrzymałeś od wujka z Ameryki fantastyczny breloczek, którego zazdrościli Ci koledzy. To było coś, w tym były emocje! Twój klient też będzie szukał podobnych emocji. 

Czasem niewielki pomysł lub sposób oznakowania standardowego gadżetu sprawia, że klient patrzy na niego inaczej. Dlatego dla nas materiał reklamowy - ulotka czy gadżet - jest elementem budowania relacji z klientem. Chcemy, żeby ta relacja była pozytywna, zbudowana na zadowoleniu lub pozytywnymzaskoczeniu. 

Beata Dobrowolska
Właścicielka EBK Reklama

Ważną częścią pracy z klientami jest dla mnie rozmowa.
Uwielbiam spotkania z klientami, bo lubię rozmawiać z
ludźmi. 


Dla mnie to nie jest tylko rozmowa o zamówieniu. 
Za każdą potrzebą klienta stoi pewna historia i doświadczenia firmy. 

Chcę znać te informacje, aby dobrze doradzić moim klientom pod kątem budowania ich wizerunku.

Naszym klientom zawsze rekomendujemy, aby działania i pomysły - nawet te na gadżety - wynikały z założeń strategicznych. Jeśli masz strategię marketingową, dostosowujemy się do tych wytycznych.

Jeśli jeszcze nie masz opracowanej strategii, pomożemy Ci to zrobić. Częścią naszego zespołu są eksperci od komunikacji marketingowej, którzy zajmuje się m.in. audytem komunikacji oraz spójnością wizerunku firmy w różnych „punktach styku” z klientem. 
To dobre połączenie sił, ponieważ nasi graficy i handlowcy doradzają, jak można w praktyce zrealizować pomysły strategiczne.

Pamiętaj - kwestie strategiczne muszą być realne do wykonania. 

Sprawdź, w czym możemy Ci doradzić: ebk@ebk.pl.