Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”).

Widzimy, że wielu klientów – przygotowując gadżety firmowe, foldery, czy ulotki - często podejmuje decyzje impulsywnie lub zadowala się standardowymi propozycjami. 
Naszą rolą jest to, aby doradzić klientom w procesie poszukiwań i podejmowania decyzji. Chcemy, aby wybrali gadżet lub materiał, który będzie wyróżniać ich na tle podobnych podmiotów. 

Pracujemy według określonych zasad, które owocują efektami i dobrą oceną ze strony Klientów. 

1. Przed złożeniem oferty analizujemy:

  • czym firma się zajmuje,
  • w jakiej branży prowadzi biznes,
  • kto jest odbiorcą usług i produktów. 

2. Rozmawiamy z klientem, żeby faktycznie poznać jego potrzeby
Do każdego zapytania tworzymy indywidualną ofertę, bo chcemy pokazać nietypowe rozwiązania.  
Poświęcamy czas na dobre przygotowanie oferty. Dla nas liczą są relacje z klientem, a nie sprzedaż produktu. 

3. Tworząc projekty graficzne, uważnie słuchamy, co mówi klient. Kierujemy się jego potrzebami, a nie chwilowymi modami czy naszym "widzimisię". Zastanawiamy się, jak stworzyć coś oryginalnego i niepowtarzalnego. 

4.  Na każdym etapie pracy trzymamy pieczę nad pracą dostawców i podwykonawców. Dbamy o jakość i terminowość zlecenia.

To, co nas wyróżnia od innych firm z branży reklamowej, to targi dla naszych klientów. 
Co roku, w marcu, robimy spotkanie dla klientów i producentów.To bardzo dobra okazja do wymiany doświadczeń w kameralnym gronie i poznania oferty nowych gadżetów.
Klienci mogą porozmawiać z producentami o różnych możliwościach produkcji materiałów reklamowych.

Te spotkania są też ważne dla naszych producentów, bo tworzą dobrą bazę do współpracy z nami. Dobre relacje między EBK a producentami przekładają się na korzyści dla naszych klientów. 

Nasi dostawcy i kontrahenci cenią nas za rzetelność i uczciwość. Temu zawdzięczamy ugruntowaną pozycję na rynku. Już po czterech latach działalności, w 2005 roku, byliśmy partnerem dla największych producentów i dystrybutorów upominków reklamowych .