Polskie przetwory – klucz do serca kontrahentów
Wszyscy uwielbiamy jeść, dlatego wszelkiego rodzaju gadżety reklamowe w formie przetworów, zawsze się sprawdzają. Pasja Rodzinnego Smaku to marka stworzona przez EBK, która ma bardzo szeroką ofertę produktów tego typu. To, co ją wyróżnia to fakt, że wszystkie przetwory wykonywane są z wyselekcjonowanych składników od polskich dostawców, dlatego ich jakość jest na najwyższym poziomie. Dodatkowo stworzone zostały na bazie receptur prababci, wśród których znajdują się m.in. truskawki z morwą, idealne dla diabetyków. Warto też wspomnieć, że wszystkie produkty pakowane są w kartonowe opakowania lub słoiki wielokrotnego użytku, które sprzyjają naszej planecie. I tak płynnie przechodzimy do trzeciego trendu.


Wydarzenie roku w branży reklamy – Festiwal Marketingu
Wszyscy uwielbiamy jeść, dlatego wszelkiego rodzaju gadżety reklamowe w formie przetworów, zawsze się sprawdzają. Pasja Rodzinnego Smaku to marka stworzona przez EBK, która ma bardzo szeroką ofertę produktów tego typu. To, co ją wyróżnia to fakt, że wszystkie przetwory wykonywane są z wyselekcjonowanych składników od polskich dostawców, dlatego ich jakość jest na najwyższym poziomie. Dodatkowo stworzone zostały na bazie receptur prababci, wśród których znajdują się m.in. truskawki z morwą, idealne dla diabetyków. Warto też wspomnieć, że wszystkie produkty pakowane są w kartonowe opakowania lub słoiki wielokrotnego użytku, które sprzyjają naszej planecie. I tak płynnie przechodzimy do trzeciego trendu.
Piaseczyńskie rozważania o rodzinnej zamożności
15 października 2015 r. w Urzędzie Miasta i Gminy w Piasecznie odbyło się kolejne spotkanie przedstawicieli firm rodzinnych oraz osób zainteresowanych tym tematem zawodowo hobbystycznie, czy wręcz politycznie. Każde inne, każde kolejne zbierające nowych sympatyków tematyki przedsiębiorczości rodzinnej. Tematem przewodnim spotkania było rozważanie o zamożności, czyli dlaczego np. Niemcy zarabiają 4x więcej niż Polacy. Nie brakowało gorących dyskusji, politycznych agitacji, głosu władz regionu, okraszonego przepysznymi smakami, przygotowanymi specjalnie na tą okazję przez jedną z lokalnych oczywiście rodzinnych firm.
- Perwszy głos należał do organizatorki wydarzenia Beaty Dobrowolskiej
Opowieść o firmach rodzinnych rozpoczął Pan Krzysztof Pawłowski,
Stowarzyszenia Inicjatywa Firm Rodzinnych, stało się inicjatorem ogólnopolskiego ruchu firm rodzinnych.
liderskie wyzwanie młodych przedsiębiorców rodzinnych
Gdy przyglądam się rozwijającemu od 2008 roku ruchowi społecznemu firm rodzinnych, dostrzegam kolejne jego dzieje, jak wykres trzęsienia dna na Pacyfiku. Mnóstwo pików, wybuchów, niezwykłych wydarzeń, wiele inicjatyw i szans zaprawionych emocjami tworzącego się oceanicznego grzbietu. To wyzwanie liderskie na miarę XXI wieku w kontekście kończącej się pewnej epoki. Czy liderzy przebili już powierzchnię wody, czy widać już zaczyny wysp, gotowe stać się miejscem wytchnienia dla społecznego zobojętnienia?

taxation planning
Po raz pierwszy, oprócz przedsiębiorców i miejscowych urzędników, gośćmi spotkania byli przedstawiciele organizacji pozarządowych. Także jego charakter był nieco inny, niż dwóch poprzednich. Tematem wiodącym była bowiem pomoc osobom potrzebującym. Kwestia szczególnie istotna zwłaszcza w okresie przedświątecznym. Dyskutowano o tym, jak pomagać, komu i w jaki sposób docierać do potrzebujących. I wymieniano się doświadczeniami w tym zakresie.

tax planning
Po raz pierwszy, oprócz przedsiębiorców i miejscowych urzędników, gośćmi spotkania byli przedstawiciele organizacji pozarządowych. Także jego charakter był nieco inny, niż dwóch poprzednich. Tematem wiodącym była bowiem pomoc osobom potrzebującym. Kwestia szczególnie istotna zwłaszcza w okresie przedświątecznym. Dyskutowano o tym, jak pomagać, komu i w jaki sposób docierać do potrzebujących. I wymieniano się doświadczeniami w tym zakresie.
Inicjatywa Firm Rodzinnych
Rodzinni świątecznie. Z sercem dla bliźnich” – pod takim hasłem 11 grudnia 2014 roku zorganizowano w Piasecznie kolejne, trzecie już, spotkanie firm rodzinnych.
Po raz pierwszy, oprócz przedsiębiorców i miejscowych urzędników, gośćmi spotkania byli przedstawiciele organizacji pozarządowych. Także jego charakter był nieco inny, niż dwóch poprzednich. Tematem wiodącym była bowiem pomoc osobom potrzebującym. Kwestia szczególnie istotna zwłaszcza w okresie przedświątecznym. Dyskutowano o tym, jak pomagać, komu i w jaki sposób docierać do potrzebujących.
I wymieniano się doświadczeniami w tym zakresie.

Klient –
referencje / realizacja

Sprecyzujemy kim dokładnie jest Twój klient. Czym się kieruje przy wyborze różnych produktów. Od odpowiedzi na te i inne pytania zależy, jaki rodzaj reklamy będzie dla Ciebie najlepszy.
Beata Dobrowolska
Wszystko zaczyna się od konsultacji!
Internet służy najczęściej do wyszukiwania informacji i komunikacji na odległość, ale jest też genialnym narzędziem do sprzedaży oraz promowania swojej działalności.
W przypadku jakichkolwiek pytań proszę dzwonić
ul. Geodetów 45,
05-500 Piaseczno
ebk@ebk.pl